Klachten

 


 

Klachtenprocedure

 

Het is vervelend als u een klacht heeft, en we doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk af te handelen. In deze procedure wordt beschreven hoe u een klacht kunt indienen en wat u van ons kunt verwachten.

 

1. Klacht indienen

 

U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:

  • per e-mail: Stuur uw klacht naar  info@zekersstyle.nl

  • Telefonisch: Bel ons op  06 23957377  Houd er rekening mee dat bij een telefonische klacht de afhandeling mogelijk meer tijd in beslag neemt.

Vermeld in uw klacht altijd de volgende informatie:

  • Uw volledige naam en contactgegevens (adres, telefoonnummer, e-mailadres).

  • Een duidelijke omschrijving van de klacht.

  • Het ordernummer.

  • Foto's van de beschadiging of productiefout.

 

2. Ontvangstbevestiging

 

Binnen twee werkdagen na ontvangst van uw klacht verzenden wij u een ontvangstbevestiging. Hierin staat vermeld dat we uw klacht hebben ontvangen en binnen welke termijn u een inhoudelijke reactie kunt verwachten.

 

3. Behandeling van uw klacht

 

Na ontvangst van uw klacht gaan wij direct aan de slag. 

Wij streven ernaar om uw klacht binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Mocht de behandeling van de klacht meer tijd in beslag nemen, dan informeren wij u hierover en geven wij aan wanneer u een reactie kunt verwachten.

 

4. Behandeling van de klacht

 

Nadat wij uw klacht zorgvuldig hebben onderzocht, ontvangt u van ons een schriftelijke reactie. Hierin staat:

  • Een samenvatting van uw klacht.

  • Onze ontdekkingen en conclusies.

  • De eventuele maatregelen die worden genomen om de klacht op te lossen.

 

5. Niet tevreden met de afhandeling?

 

Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u binnen twee weken na ontvangst van ons reactiedocument een heroverweging aanvragen. Wij zullen uw klacht dan opnieuw bekijken.

 

 

 

 

© 2025 zekersstyle.nl | sitemap | rss