Klachten
Klachtenprocedure
Het is vervelend als u een klacht heeft, en we doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk af te handelen. In deze procedure wordt beschreven hoe u een klacht kunt indienen en wat u van ons kunt verwachten.
1. Klacht indienen
U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:
per e-mail: Stuur uw klacht naar info@zekersstyle.nl
Telefonisch: Bel ons op 06 23957377 Houd er rekening mee dat bij een telefonische klacht de afhandeling mogelijk meer tijd in beslag neemt.
Vermeld in uw klacht altijd de volgende informatie:
Uw volledige naam en contactgegevens (adres, telefoonnummer, e-mailadres).
Een duidelijke omschrijving van de klacht.
Het ordernummer.
Foto's van de beschadiging of productiefout.
2. Ontvangstbevestiging
Binnen twee werkdagen na ontvangst van uw klacht verzenden wij u een ontvangstbevestiging. Hierin staat vermeld dat we uw klacht hebben ontvangen en binnen welke termijn u een inhoudelijke reactie kunt verwachten.
3. Behandeling van uw klacht
Na ontvangst van uw klacht gaan wij direct aan de slag.
Wij streven ernaar om uw klacht binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Mocht de behandeling van de klacht meer tijd in beslag nemen, dan informeren wij u hierover en geven wij aan wanneer u een reactie kunt verwachten.
4. Behandeling van de klacht
Nadat wij uw klacht zorgvuldig hebben onderzocht, ontvangt u van ons een schriftelijke reactie. Hierin staat:
Een samenvatting van uw klacht.
Onze ontdekkingen en conclusies.
De eventuele maatregelen die worden genomen om de klacht op te lossen.
5. Niet tevreden met de afhandeling?
Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u binnen twee weken na ontvangst van ons reactiedocument een heroverweging aanvragen. Wij zullen uw klacht dan opnieuw bekijken.